reklama

Čím nikdy nebudem

Keď som bola malá (áno, takto klišeoidne začína tento literárny skvost. Ale veď som bola, tak nebudem klamať!), bolo pole môjho budúceho úspešného - tak si deti predstavujú dospelosť. Ako rad úspechov za sebou. Osobne za to obviňujem americké seriály - kariérneho pôsobenia pomerne široké. Myslela som si, že budem robiť hocičo okrem šarhu v útulku. Darmo, mala som rada Benjiho a Komisára Rexa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Moje ružové Ja s fontánkou vo vlasoch by potešilo, keby som sa stala herečkou alebo speváčkou, ale prehodnotila som to vzhľadom na množstvo kamarátok v škôlke, ktoré mali rovnaké kariérne plány. Nebudem predsa bojovať proti niekomu, s kým som na dvore pochovávala chrobáčikov a ohŕňala nos nad kožkou na teplom mlieku (bože, keby sme vtedy tušili niečo o vzbure a revolúcii, lietali by pastelky!).

Na základnej škole som začala tušiť, že nie všetky povolania sú pre každého. Odhodlanie je jedna vec, predpoklady druhá...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veľmi sa mi pozdávali hodiny jógy. Boli sme veľmi pokroková škola, čo vám budem hovoriť (a písať. Práve som touto zátvorkou zabila 1, 3 sekundy vášho života. 2, 5. Pardon.). Na konci hodiny väčšina z nás spala. Naozaj som sa po nej cítila zrelaxovaná, to by bola profesia! Učiteľka ale musela byť celú hodinu hore, to sa mi nepáčilo.

Už niekedy v tomto období sa začalo objavovať podozrenie, že všetky moje matematické bunky má vďaka nejakému genetickému omylu v tele moja sestra. Na strednej sa to potvrdilo. To sa ale už začali vo veľkom (narážam na ich rozmery) vyrábať telefóny s kalkulačkou a mne bolo zase sveta žiť. Žiaden študent ekonomických smerov sa ma nemusí konkurenčne obaváť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Podľa vzoru imaginárneho televízneho života sa mi zdalo príťažlivé chodiť do práce v kostýme. V konfrontácii s reálnou ani trochu televíznou praxou a občasným výskytom podpätkov som si istá, že sa mi to zdať prestalo.

A tak to pokračovalo..

Počas výšky sa môj pomyselný trojuholník so základňou „Toto je fajn" a špičkou „Toto by mi šlo, len ak.. Nikdy nehovor nikdy, Soňa!" pomaly preklápa a množstvo pozícií, ktoré sa na mňa usmievajú a ja sa usmievam na ne sa citeľne zmenšuje.

Tak som sa dopracovala až k tomuto zoznamu- čím nikdy nebudem:

(Ak ste náhodou HRista a hľadáte niekoho na tieto pozície, hľadajte ďalej a nečítajte v pracovnej dobe blogy:)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- rytec ryžových zrniek

Klepú sa mi ruky. Môžem vám niečo fixkou napísať na rožok, ak máte záujem

- knihovníčka (s dlhým „í", lebo inak by som hovorila o skrini. Tú by som robiť mohla)

Je to veľmi potupné, ale kým by som knihy pretriedila podľa abecedy, našli by nejaké nové písmeno a všetko by som to musela robiť odznovu.

- poštový holub

Môj orientačný zmysel mi zabezpečil viacero milých príbehov na dlhé zimné večery. Figurujú v nich getá, zmeškané vlaky, wombaty, mimozemšťania a iné veci, ktoré si počas blúdenia po uliciach stihnem vymyslieť.

- megafón

Často strácam hlas

- Sekundové lepidlo

Vždy meškám. A ako sa poznám, asi by som si zalepila uzáver.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- koleso

Z veľkej rýchlosti sa mi točí hlava.

- ryba

Sú ticho.

- pasca na myši

To by som nechcela robiť z presvedčenia. Vidíte, niektoré veci sa od detstva nemenia. Aj krstné meno, napríklad.

- citrón

Aby sa na mňa každý mračil? To tak.

- medzerník na klávesnici

Namaká sa ako blázon a jeho prácu nevidno.

- bodka

Nemám rada, keď sa niečo končí...

Vy ste ale určite radi, že sa už tento chaotický výpočet a pohľad do ponurých vôd môjho vnútra končí. Znamená to, že chcete byť bodkami?

A na úplny záver sa objavuje otázka, ktorú si určite v duchu kladiete:

Soňa Podstupková

Soňa Podstupková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obľúbené knihy čítam stále dokola, večne meškám, niekedy mám trblietavú náladu, milujem slnečnice a snažím sa dávať čiarky tam, kde naozaj patria... Zoznam autorových rubrík:  kecolandSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu