reklama

Niekedy mám pocit, že..

Ľudia toľko počúvajú mp3jky, že zabudli počúvať svoje vnútro

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)
Obrázok blogu

- Neexistujem

 Najkrajšie veci trvajú len sekundu

 Som zlá dcéra 

 z Chcem veľa povedať, no je na to málo slov

- Nie je nič smutnejšie, ako hračkyv secondhande

- Nápady jedného dňa prestanú prichádzať

- Ten deň je práve dnes

- Najťažšia vec na svete je vstať

- Aj dobrí ľudia majú zlé svedomie

- Jaromír Nohavica vie pocity vyjadriť lepšie, akoich viem ja prežiť

- Chcem objať celý svet

- Ľudia, ktorí ma obklopujú, sú neuveriteľne šikovní 

- Krásne myšlienky nestačia

- Niektorých spolucestujúcich v MHD vyhodímna ďalšej zástavke

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Miliónkrát opakovaná pravda omrzí

- Zdravé jedlo je naozaj chutné

- Je šťastie, že nevieme čítať myšlienky

- Mi spomienky utekajú popod prsty a môjminulý život sa skvrkne na pár obrazov

- Slovo „navždy“ je desivejšie ako „nikdy“

- Všetko sa odvíja ako film a ja ho sledujem.

- Keď sneží, zastaví sa svet

- Si nevážim, čo mám

- Mi ľudia príliš veria

- Sú ľudia veľmi tolerantní. Ale lenk sebe...

- Jednoducho nechápem

- Youtube a Facebook mi zoberie polkumladosti

- Optimisti sú otravní

- Ja ako pesimista tiež

Soňa Podstupková

Soňa Podstupková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obľúbené knihy čítam stále dokola, večne meškám, niekedy mám trblietavú náladu, milujem slnečnice a snažím sa dávať čiarky tam, kde naozaj patria... Zoznam autorových rubrík:  kecolandSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu