reklama

"Ty robíš zadarmo?!"

Po vzore mnohých vysokoškolských študentov aj ja vypĺňam chvíle, keď nedriem štátne lavice v ešte štátnejšej vzdelávacej inštitúcii, prácou. Na rozdiel od väčšiny moja hlavná motivácia nie sú peniaze.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Robím totižv neziskovej organizácii AIESEC Comenius University. Ak sa nadychujetea chcete spomenúť niečo o kartách so zľavami, ušetrím vám energiu,ktorú prácne získavate rôznymi celozrnnými raňajkami. Zľavy sú mi viac akosympatické, ale my robíme iné chuťovky. Sprostredkúvame odborné pracovné stážev zahraničí. Dávame vysokoškolákomšancu pracovať a žiť v jednej zo 103 členských krajín. Okrem tejtopríjemnej a ducha povznášajúcej činnosti všetkým členom umožňujemeosobnostne i profesionálne sa rozvíjať vďaka vzdelávacím činnostiam, akosú konferencie, workshopy, tréningy a podobne. Pôvodne sa AIESECzameriaval najmä na študentov ekonomického zamerania, v súčasnosti našu činnosť rozvíjame aj na iných odboroch.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na tomto všetkomusilovne a dokonca každodenne pracujeme. Avšak bez výplatnej pásky.

S rutinou naduši i jazyku však do všetkých strán hovorievam, že nepracujem zadarmo,len za odrobené hodiny nedostávam peniaze. Pracujem za množstvo iných, oveľacennejších vecí. Pracujem za skúsenosti, ktoré mi do budúcnosti dajú oveľaviac, ako priemernú hodinovú mzdu. Pracujem za všetkých kamarátov a známych,ktorých som vďaka tejto práci spoznala. Za ľudí, o ktorých viem, že sa nanich môžem spoľahnúť a ktorým verím. Sami uznáte, že to má väčšiu hodnotuako akýkoľvek obnos peňazí. Pracujem za množstvo príležitostí vycestovať. Zamožnosť zmeniť život nielen sebe, ale aj ostatným. Za kontakty na firemnýsektor, ku ktorým by som sa za normálnych okolností nedostala. Pracujem preto,lebo verím, že to, čo robím má zmysel. Pracujem kvôli zaujímavému riadku naživotopise, na ktorý budem hrdá. Pracujem, lebo viem, že ma to niekam posúva,a to želaným smerom. Pracujem, aby boli moje dni vyplnené niečím, na čobudem rada spomínať. Pracujem, aby som sa rozvíjala. Pracujem, aby som priprezeraní množstva fotografií, ktoré mám z každej akcie, po 10 rokochnostalgicky zasnívala a skonštatovala, že to boli krásne strávené dni,týždne a mesiace.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pracujemv AIESEC Comenius University .

Nežijem preprácu, ale pracujem pre život.

A usmievamsa pritom.

Soňa Podstupková

Soňa Podstupková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obľúbené knihy čítam stále dokola, večne meškám, niekedy mám trblietavú náladu, milujem slnečnice a snažím sa dávať čiarky tam, kde naozaj patria... Zoznam autorových rubrík:  kecolandSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu